Snabbfakta

Bolags startade: 1997
Huvudkontor: Stockholm
Antal anställda: 50
VD: Kostas Psomas
Gasellföretag 2008, 2009, 2010

  • Vi på BSIS hjälper er hålla kontoret rent och fint med hjälp av vår kontorsstädning i Täby.

    Vi har nästan 20 år i branschen, alltså är BSIS ett företag som har ett gott renommé samt en lång erfarenhet av städning. Vår grundare Kostas Psomas har över 25 års erfarenhet av service och städbranschen. Kostas innehar flertalet branschutbildningar, han är dessutom diplomerad handledare SRY – Servicebranschens Yrkesnämnd.Städfirma kontor

    Kontorsstädning i Täby med kunden i fokus

    Vår företagsfilosofi bygger på att alla får ta ett stort ansvar för sina kunder samt får själva komma med förbättringsmöjligheter. Vi vill genom detta främja en större ansvarskänsla hos våra medarbetare samt se till att vi stärker varandra. Vi tror att det leder till bättre och noggrannare resultat på städningen.

    Vi har även en platt organisation, detta möjliggör kortare beslutsvägar vilket i sin tur är grunden för ett vad vi tycker är ett bra företagsklimat. Bra service och noggrann kommunikation med kunden har tagit oss en lång väg, vi är mycket stolt över detta. Vi har flertalet Gasellutnämningar och tillväxten blir fortfarande starkare och starkare. Idag är vi 50 anställda men siktar högt. Vi strävar efter att bli Sveriges mest anlitade och grundliga städbolag.

    Kvalitetskontroller för att få det så bra som möjligt

    Tillsammans med kunden genomför vi alltid en kravspecifikation där vi noggrant går igenom de olika förutsättningar och krav ni har som kund. Detta gör vi för att på bästa sätt kunna mäta kundnöjdhet och städresultat. Kravlistan används sedan som grund för våra kvalitetskontroller som genomförs sporadiskt med en arbetsledare från oss samt dig som kund. Allt detta dokumenteras sedan i våra kvalitetsmanualer där vi jämför resultaten med det som var överenskommet i kravlistan.

    Vi tycker att kvalitet är att möta våra kunders behov, förväntningar och krav. Med detta definierar vi det som kundens upplevelse i helhet av BSIS. Vi gör detta genom att alltid se till att kundens krav och önskemål uppfylls. Feedback är viktigt och något vi alltid vill ta del av, utan det kan vi inte utvecklas och förbättra oss.

    Kvalitet för oss är att möta kundens uttalade behov, krav och förväntningar. Vi definierar kvalitet som kundens totala upplevelse av BSIS städ- och servicetjänster. För att kunna skapa kvalitet förvissar vi oss alltid om kundens önskemål och krav. Vi vill ha er feedback för att ständigt kunna utvecklas och på så sätt göra er kontorsstädning till en smidig och trevlig upplevelse.

    Vi håller även just nu på med att införa ett kvalitets- och miljöledningssystem enligt riktlinjerna för ISO 14001 samt ISO 9001.

    Kontorsstäd städning kontor

    BSIS arbetar efter ett motto – Du märker inte städningen, däremot märker du resultatet! Söker ni alltså en städpartner som är engagerad och alltid arbetar för kunden, då ska ni söka er till oss. Varmt välkomna!

    Vi är medlemmar i